arwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk!!20-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Lucy3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas waren de wrakstukken koud en de vulling erg droog. Niet veel vulling en saus. De broodjes kip waren ook niet lekker. De broodjes leken net of ze oud waren. Erg taai. 19-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Pauline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrijs is aan de stevige kant, maar de porties zijn goed en het eten heerlijk (javaanse kip, kiprotirol en barra)!14-10-2023
Jeroen5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDoor een probleem met het printen van bonnen en na 2 keer bellen over mijn bestelling kreeg ik hem 2 uur later geleverd dan gepland. Eten was gewoon lekker als altijd.9-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
J.Y5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen peper en zuur geleverd gekregen. Meerdere malen gebeld zou gebracht worden. Niet gehad! Wel voor betaald en niet gekregen en ze zijn nu gesloten. Top!!7-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Willem5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKeurig op tijd en zoals altijd heerlijk gegeten.5-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Mila 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel bezorgd, en lekker eten ,zeker een aanrader:)3-10-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Monique 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd goed , en lekker snel ππΌ28-9-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Rens3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was lauw, jammer.
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-9-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Yvonne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service35min te laat vind ik slecht. Ik bakje saté saus besteld zat er niet bij +Kerry ei zaten 2 hele klein stukjes ei in terwijl ik 1 ,50euro betaal v. een heel ei ik ga bellen zijn ze niet bereikbaar zeer slecht.Bestel nooit meer daar .Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-9-2023
Andre2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe nasi sate was goed, erg weinig sate saus. De kip van de kip kerrie zat weinig smaak aan het leek wel of de kip er snel doorheen was gevlogen en de casave smaakte naar oude kranten. Kortom deze maaltijd is voor mij dan ook niet de β¬ 37 waard welke ik ervoor heb betaald 12-9-2023
Pierre 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service1-9-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Serda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceRoti was heerlijk, zeker een aanrader. 30-8-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Silvion2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal helemaal geen klachten alleen vandaag. Arriveerde me eten(roti) koud. De rest van me bestelling was wel naar behoren.ik bestel altijd het zelfde. Dus zo jammer van dit ene momentje hopelijk volgende x weer alles lekker warm 24-8-2023
Raimond 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZelf een keer per ongeluk bami besteld ipv Roti. Maar was nog steeds aangenaam verrast. Altijd goed eten!13-7-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten is topDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-7-2023
Kevin 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOm 5uur bestelde en om 19.45 nog niets. Ik belde om te vragen hoe het ging. Ze zegt dat ze mij niet via telefoon konden bereiken en de bestelling was geannuleerd. Ik heb een email bevestiging gekregen dus ze hadden mij wel via email kunnen bereiken. Ik had ook de order op de website kunnen volgen en niets over dat de bestelling was geannuleerd
Laatst keer bij jullie bestellen ....Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-6-2023
waldie5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOm 16:15 besteld en ophalen om 17:30
Helaas kreeg ik mijn eten pas om 18:00 uur 18-5-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
A3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling incompleet, telefonisch niet te bereiken. Ook haar in de nasi. Jammer dit. De roti kerrie kip was lekker.10-5-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Indah5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en snelle service.
Bedankt weerπ€Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-4-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd lekker, jammer dat alleen de sambal apart besteld/afgerekend moet worden...19-4-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Tineke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk roti javaanse kip gehaald en dit was smaakvol en goed van temperatuur!!15-4-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Niek4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeetje veel aardappels anders een 5, nu een 4. Smaak was prima14-4-2023
Dorrit5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd zalig eten hier en op tijd en warm!17-3-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Jody5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en super vriendelijke heren die in de keuken staan. Het is alleen wel een stukje duurder geworden. Anders hadden we nóg vaker afgehaald!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-3-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Trudy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMeiden waren er blij mee en netjes op tijd! TopDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-3-2023
Mo's KitchenNoordermeerstraat 4A0237435380
Niels5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was erg lekker, bezorging duurde alleen erg lang. Tevens miste er één broodje.3-3-2023